اس ام اس جدید ,دانلود آهنگ جدید

اس ام اس جدید ,دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ های جدید و اس ام اس های جدید
اس ام اس جدید ,دانلود آهنگ جدید

اس ام اس جدید ,دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ های جدید و اس ام اس های جدید

دانلود فول آلبوم مجتبی دربیدی

مجتبی دربیدی

دانلود فول آلبوم مجتبی دربیدی

 

بیوگرافی مجتبی دربیدی

مجتبی دربیدی خواننده پاپ و آهنگ های شاد فارسی متولد ۱۷ مهر ماه ۱۳۶۸، مجرد، اهل و ساکن یزد ، لیسانس حسابداری از کودکی علاقه بسیار زیادی نسبت به موسیقی و همچنین ساز کیبورد داشتم و تقریبا از سن ۱۸ سالگی کارم رو شروع کردم .

 

ساز تخصصی که مجتبی دربیدی بیشتر تسلط دارد کیبورد میباشد . به همه سبکی علاقه دارم اما تصمیم گرفتم فعلا درسبک موزیک شاد فعالیت کنم و در حال حاضر علاوه بر خوانندگی در شعر و ملودی هم فعالیت خوبی دارم و امیدوارم کارهایی که به بازار ارائه دادم مورد پسند همه شده باشه. هدف اصلی من شاد کردن شما عزیزانه و همه تلاشم رو برای موفقیت بیشتر و بهتر میکنم .

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.